Anunțuri

Universitatea „Dunărea de Jos" din Galați în topul Times Higher Education 2022 pentru domeniul Inginerie

Universitatea „Dunărea de Jos" din Galați în topul Times Higher Education 2022 pentru domeniul Inginerie, alături de alte 6 universități din Romania.

2c7ef795 27f3 41f3 a9a7 0127479aa678

Proceduri înscriere anul I-IV - anul universitar 2021-2022

ÎNSCRIEREA în ANUL UNIVERSITAR 2021 – 2022
SALA D03 (30.09 - 08.10 2021) și SALA B05 (04.10.2021 - 08.10.2021)
 
Înscrierea studenților în anul universitar 2021-2022 se face astfel:
  • Joi30.09.2021 (830 – 1530) – anul I licenţă – studenții care NU doresc cazare
  • Vineri,10.2021 (830 – 1530) – anul I licenţă – studenții care DORESC cazare și anii II-IV – studenții care NU doresc cazare
  • Sâmbătă-Duminică, 02-03.10.2021 (900 - 1500) – anii I, II, III, IV licenţă şi anul II master – toţi studenţii, indiferent dacă doresc sau nu cazare
  • Duminică, 03.10.2021 (900 - 1500) - anul I master – studenții care DORESC cazare
  • Luni-Vineri, 04.10.2021-08.10.2021 (900-1500) - studenții care repetă anul, reînmatriculaţii, studenţii din anii complementari, studenţii transferați, studenţii care nu au reuşit să completeze contractele/acte adiţionale în perioada 30.09-03.10.2021 (studenții din anul II master se vor prezenta la înscriere cu diploma de licență/inginer în original şi suplimentul la diplomă în copie – dacă nu le-au depus deja la dosar).

 


ÎNSCRIERE CU PREZENȚĂ FIZICĂ

 Înscrierea se face la sediul Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111. Documentele necesare pentru înscriere se găsesc: în sala D03 (30.09 - 08.10 2021) și sala B05 (04.10.2021 - 08.10.2021).

  • Candidaţii admiși în anul I, licență și masterat, completează și semnează Fişa de înscriere şi Contractul de studiu pentru anul universitar 2021/2021 și le depun în Sala D03 (în perioada 30.09.2021-03.10.2021) și la sala B05 (în perioada 04.10.2021-08.10.2021).
  • Studenții din anul II-IV licență și anul II masterat, completează și semnează Fişa de înscriere şi Actul adițional la Contractul de studii, pentru anul universitar 2021/2021 și le depun în Sala D03 (în perioada 30.09.2021-03.10.2021) și la sala B05 (în perioada 04.10.2021-08.10.2021).

Studenții vor avea la înscriere următoarele acte:

  • buletin/carte de identitate și legitimaţia primită la admitere (anul I);
  • carnetul de student şi legitimaţia de transport (anii II, III şi IV).

Studenţii admişi la BUGET (anul I) vor plăti taxa de înmatriculare de 100 lei în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021.

Studenții admiși la TAXĂ vor plăti 50% din taxa de şcolarizare în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021. Taxa de școlarizare:  3.000 lei.

Documente necesare studenților în vederea achitării taxelor:

  • carte de identitate sau paşaport;
  • contract de studii sau act adițional încheiat și înregistrat la secretariatul facultății la care este înmatriculat;
  • bon eliberat secretariatul facultății cu valoarea taxei pentru anul universitar 2021-2022, precum și cuantumul primei tranșe (numai pentru studenţii care au taxa de studii diferită de cea standard).

Punctele de încasare a taxelor de înmatriculare/școlarizare:

A. Numerar și POS: sala D12 din str. Domnească nr. 111 sau corpul U, sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47, sala U13 (parter);

B. POS: la sediul facultăților: SIA, ACIEE, SJSP (DSA).

Coordonate pentru achitarea taxei on-line:

  • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXXdeschis la Trezoreria Galați;
  • Cod fiscal 3127522;
  • Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
  • La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele studentului, CNP, facultatea, programul de studii, forma de învățământ (IF), taxă de școlarizare.

Mai multe detalii pe: 

1. Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi la forma de finanţare BUGET în anul universitar 2021/2022, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I / II de studii universitare de licenţă/ de master

2. Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi la forma de finanţare TAXĂ în anul universitar 2021/2022, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I / II de studii universitare de licenţă/ de master

3. Procedura obligatorie privind înscrierea în anul universitar 2021/2022, a studenților din anii II –VI la forma de finanţare BUGET, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de master

4. Procedura obligatorie privind înscrierea în anul universitar 2021/2022, a studenților din anii II –VI la forma de finanţare TAXĂ, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de master


ÎNSCRIERE ONLINE

Înscrierea online presupune următorii pași:

  • Candidaţii admiși în anul I, licență și masterat, descarcă, completează, semnează Fişa de înscriere şi Contractul de studiu (licenta) / Contractul de studiu (masterat) pentru anul universitar 2021/2021 și le transmit prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
  • Studenții din anul II-IV licență și anul II masterat, descarcă, completează și semnează Fişa de înscriere şi Actul adițional (licenta) la Contractul de studii / Actul adițional (masterat) la Contractul de studiipentru anul universitar 2021/2021 și le transmit prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Studenţii admişi la BUGET (anul I) vor plăti taxa de înmatriculare de 100 lei în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021.

Studenții admiși la TAXĂ vor plăti 50% din taxa de şcolarizare în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021. Taxa de școlarizare:  3.000 lei.

Documente necesare studenților în vederea achitării taxelor:

  • carte de identitate sau paşaport;
  • contractul de studii sau actul adițional încheiat și înregistrat la secretariatul facultății la care este înmatriculat;
  • bon eliberat secretariatul facultății cu valoarea taxei pentru anul universitar 2021-2022, precum și cuantumul primei tranșe (numai pentru studenţii care au taxa de studii diferită de cea standard).

Punctele de încasare a taxelor de înmatriculare/școlarizare:

A. Numerar și POS: sala D12 din str. Domnească nr. 111 sau corpul U, sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47, sala U13 (parter);

B. POS: la sediul facultăților: SIA, ACIEE, SJSP (DSA).

Coordonate pentru achitarea taxei on-line:

  • Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXXdeschis la Trezoreria Galați;
  • Cod fiscal 3127522;
  • Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
  • La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele studentului, CNP, facultatea, programul de studii, forma de învățământ (IF), taxă de școlarizare.

Mai multe detalii pe: 

1. Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi la forma de finanţare BUGET în anul universitar 2021/2022, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I / II de studii universitare de licenţă/ de master

2. Procedura privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi la forma de finanţare TAXĂ în anul universitar 2021/2022, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I / II de studii universitare de licenţă/ de master

3. Procedura obligatorie privind înscrierea în anul universitar 2021/2022, a studenților din anii II –VI la forma de finanţare BUGET, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de master

4. Procedura obligatorie privind înscrierea în anul universitar 2021/2022, a studenților din anii II –VI la forma de finanţare TAXĂ, forma de învăţământ cu frecvenţă, ciclul I de studii universitare de licenţă şi ciclul II de studii universitare de master

IMPORTANT!!! 

Studenţii îşi păstrează caliatea de student NUMAI dacă parcurg integral procedura obligatorie de înscriere. Informații suplimentare pentru cazarea studenţilor se regăsesc pe site-ul http://campus.ugal.ro/

Citește și pe www.ing.ugal.ro

Rectorul Universității „Dunărea de Jos" din Galați a participat la lansarea Fundației GFG în România

poza1Rectorul Universității „Dunărea de Jos" din Galați, prof. univ. dr. ing. Puiu Lucian Georgescu a participat sâmbătă, 24 iulie, alături de Sanjeev Gupta, Președintele Executiv al Alianței GFG, la lansarea activității Fundației GFG în România. Evenimentul este un prim pas al dezvoltării Fundației GFG în Europa Centrală.

Fundația GFG este o organizație caritabilă, fondată de Sanjeev și soția sa Nicola, care a fost înregistrată în Marea Britanie în anul 2017. Activitatea Fundației s-a extins în 2019 și în Australia. Viziunea fondatorilor este de a dezvolta programe educaționale ce urmăresc să ofere tinerilor o perspectivă asupra industriei prin experiențe din lumea reală, dezvoltându-le în același timp încrederea, comunicarea și abilitățile interpersonale.

Fundația lucrează cu parteneri educaționali pentru a ajuta mii de tineri prin intermediul unor programe de știință, tehnologie, inginerie și matematică (STEM), în vederea dezvoltării competențelor antreprenoriale și oferindu-le  subiecte de cercetare, prin prezentarea de oportunități din comunitatea academica si a mediului de afaceri.

În prima etapă, Fundația se va axa pe consolidarea unor programe educaționale de succes și pe activități comunitare deja existente la Galați și în localitățile învecinate, cum ar fi: Școala de Vară a LIBERTY Galați, aflată acum în al zecelea an de activitate, Sesiuni Tematice dar și vizite ale elevilor și studenților în sectoarele de producție ale Combinatului.

LIBERTY Galați are legături strânse cu Universitatea „Dunărea de Jos" din Galați, fiind în curs de creare Academia GREENSTEEL.

Sursă: www.ugal.ro

La UDJG, activitățile didactice se vor desfășura „față în față”

0

Conform Hotărârii Senatului din 23 septembrie 2021, se aprobă, cu unanimitatea voturilor exprimate, cu avizul pozitiv al Consiliului de administrație, ca toate activitățile didactice din anul universitar 2021-2022 să se desfășoare „față în față” (on-site), cu excepția situațiilor în care consiliile facultăților constată că nu se pot respecta cerințele de distanțare fizică, potrivit prevederilor legislației în vigoare privind CoVid-19.

În situația în care activitățile educaționale se vor desfășura on-line, întregul personal academic va fi prezent în spațiile universității, cu excepția situațiilor în care consiliile facultăților constată că acest lucru nu este posibil din punct de vedere tehnic sau din alte motive obiective, justificate.

„Stimați profesori și membri ai comunității academice de la Universitatea <<Dunărea de Jos>> din Galaţi, îmi doresc să fim cu toții sănătoși și să parcurgem cu bine noul an universitar, indiferent de provocările care se vor ivi, în așa fel încât să menținem standardele de calitate academică ce ne caracterizează și să continuăm a fi transparenți și eficienți. Iar pe dumneavoastră, dragi studenți, vă așteptăm, începând cu 4 octombrie, să începeți cu încredere și entuziasm una dintre cele mai frumoase și dinamice perioade din viață voastră!” – este mesajul prof. univ. dr. Puiu Lucian Georgescu, Rectorul Universității „Dunărea de Jos” din Galați.

„Vom deschide un centru de vaccinare în Complexul Studenţesc „Al. I. Cuza”, există în stoc peste 100.000 de măști, vom avea o strategie de testare rapidă si RT-PCR pentru a preveni și localiza la timp orice potențial focar”, a explicat doctorul Alexandru Nechifor, Prorectorul Universității.

Reviste indexate/cotate ISI

Reviste indexate/cotate ISI (30.06.2021)

Definiţia unei reviste cotate ISI se regăseşte în Ordinul de Ministru (MECTS) Nr. 4478 din 23 iunie 2011, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, Nr. 448/27.VI.2011, în cadrul secţiunii “DEFINIŢII” din ANEXA Nr. 2: “O revistă cotată ISI este o revistă pentru care Thomson Reuters (din 2015: Clarivate Analytics) calculează şi publică factorul de impact în Journal Citation Reports” (JCR).

Catalogul cu indicatori scientometrici, JCR, se publică anual şi este disponibil pe platforma informatică Web of Science.

Definiţia unei reviste indexate ISI se regăseşte în Ordinul de Ministru (MECTS) Nr. 4692 din 29 iulie 2011, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, Nr. 540/29.VII.2011, în cadrul secţiunii “DEFINIŢII” din ANEXA Nr. 2: “O revistă indexată ISI este o revistă indexată în Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index sau Arts & Humanities Citation Index.

Verificarea unei reviste indexate ISI se poate face prin intermediul interfeţei disponibile la adresa: http://mjl.clarivate.com/.

NEW:  Situaţia curentă a revistelor româneşti indexate/cotate ISI:

  • 48 de reviste cotate ISI, dintr-un total de 12278 (0.39%), conform JCR 2020-ediţia iunie 2021;
  • 55 de reviste indexate ISI, dintr-un total de 13800 (0.4%), conform Master Journal List din 1.07.2021, dintre care:

   -41 in Science Citation Index Expanded dintr-un total de 9542 (0.43%);
                -8 in Social Sciences Citation Index dintr-un total de 3552 (0.23%);
                -8 in Arts & Humanities Citation Index dintr-un total de 1852 (0.43%).

Arhiva 2011- 2017 (conform ediţiei din iunie 2018) este disponibilă aici.

NEW: Procesul de evaluare în vederea indexării ISI a unei reviste presupune un set de 28 de criterii, dintre care 24 de tip "Quality Criteria" şi 4 de tip "Impact Criteria".

Revistele care îndeplinesc primele 24 de criterii, dar care nu îndeplinesc cele 4 criterii de impact sunt indexate în secţiunea "Emerging Sources Citation Index"-ESCI.

NEW: Situaţia curentă a revistelor româneşti indexate ESCI: 94 de reviste, dintr-un total de 8.101 (1,16%), conform Master Journal List din 1.07.2021.

NEW: Valorile noului indicator scientometric JCI - Journal Citation Indicator introdus în catalogul JCR 2020 (ediţia iunie 2021) pentru 142 de reviste româneşti din Web of Science Core Collection (Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index, Emerging Sources Citation Index) sunt disponibile aici.

NEW: Referinţe 2020

  • Lista revistelor, care au articole publicate în anul 2015 sau anterior şi care sunt indexate în Arts & Humanities Citation Index, este disponibilă aici.
  • Clasificarea revistelor cotate ISI, pe subdomenii, în funcţie de valoarea IF (impact factor), conform ediţiei JCR-2019 (iunie 2020), pe zonele roşii şi galbene, este disponibilă aici.
  • Clasificarea revistelor cotate ISI, pe subdomenii, în funcţie de valoarea AIS (article influence score), conform ediţiei JCR-2019 (iunie 2020), pe zonele roşii şi galbene, este disponibilă aici.

Referinţe 2019

  • Lista revistelor, care au articole publicate în anul 2014 sau anterior şi care sunt indexate în Arts & Humanities Citation Index, este disponibilă aici.
  • Clasificarea revistelor cotate ISI, pe subdomenii, în funcţie de valoarea IF (impact factor), conform ediţiei JCR-2018 (iunie 2019), pe zonele roşii şi galbene, este disponibilă aici.
  • Clasificarea revistelor cotate ISI, pe subdomenii, în funcţie de valoarea AIS (article influence score), conform ediţiei JCR-2018 (iunie 2019), pe zonele roşii şi galbene, este disponibilă aici.

Referinţe 2018

  • Lista revistelor, care au articole publicate în anul 2013 sau anterior şi care sunt indexate în Arts & Humanities Citation Index, este disponibilă aici.
  • Clasificarea revistelor cotate ISI, pe subdomenii, în funcţie de valoarea IF (impact factor), conform ediţiei JCR-2017 (iunie 2018), pe zonele roşii şi galbene, este disponibilă aici.
  • Clasificarea revistelor cotate ISI, pe subdomenii, în funcţie de valoarea AIS (article influence score), conform ediţiei JCR-2017 (iunie 2018), pe zonele roşii şi galbene, este disponibilă aici.

Referinţe 2017

  • Lista revistelor, care au articole publicate în anul 2012 sau anterior şi care sunt indexate în Arts & Humanities Citation Index, este disponibilă aici.
  • Clasificarea revistelor cotate ISI, pe subdomenii, în funcţie de valoarea IF (impact factor), conform ediţiei JCR-2016 (iunie 2017), pe zonele roşii şi galbene, este disponibilă aici.
  • Clasificarea revistelor cotate ISI, pe subdomenii, în funcţie de valoarea AIS (article influence score), conform ediţiei JCR-2016 (iunie 2017), pe zonele roşii şi galbene, este disponibilă aici.

Referinţe 2016

  • Lista revistelor, care au articole publicate în anul 2011 sau anterior şi care sunt indexate în Arts & Humanities Citation Index, este disponibilă aici.
  • Clasificarea revistelor cotate ISI, pe subdomenii, în funcţie de valoarea AIS (article influence score), conform ediţiei JCR-2015 (iunie 2016), pe zonele roşii şi galbene, este disponibilă aici.

Evaluare reviste româneşti 

New:  Rezultatele finale 2020: clasificările revistelor din domeniile științelor umaniste, pe categoriile CNCS

 Mai multe informaţii privind competiţia 2020 sunt disponibile pe site-ul CNCS, la adresa: http://www.cncs-nrc.ro/publicatii-stiintifice/

În perioada 2011-2012, procesul de evaluare şi clasificare a revistelor româneşti coordonat de către Consiliul Naţional al Cercetării Ştiinţifice (CNCS) s-a realizat doar în domeniul Artelor şi Ştiinţelor Umaniste. Metodologiile aplicate şi rezultatele pe fiecare an sunt disponibile la adresa: http://old.cncs-nrc.ro/evaluarea-publicatiilor-stiintifice/

Lista centralizată cu revistele evaluate şi clasificate de către CNCS este disponibilă la adresa:

În perioada 2005-2011, procesul de evaluare şi clasificare a revistelor româneşti a fost coordonat de către Consiliul Naţional al Cercetării Ştiinţifice din Învăţământul Superior (CNCSIS). Arhiva 2005-2010 a situaţiilor pe fiecare an este postată la adresa: http://cncsis.gov.ro/articole/1901/Arhiva-2005-2010.html.
Ultima situaţie cu revistele recunoscute CNCSIS (categoriile A, B şi B+) datează din martie 2011 şi este disponibilă la adresa: http://cncsis.gov.ro/articole/1991/Situatia-curenta-a-revistelor-recunoscute-CNCSIS-2011.html.

Revista de Politica Ştiinţei şi Scientometrie (RPSS)

În 2012, publicată de Editura INOE de la Măgurele, a fost reînfiinţată RPSS-SERIE NOUĂ. Revista poate fi accesată la: http://rpss.inoe.ro.

În perioada 2003-2008, sub egida CNCSIS, a fost editată RPSS, numerele curente, precum şi cele în format electronic, se pot accesa la adresa: http://cncsis.gov.ro/Public/cat/439/Revista-de-Politica-Stiintei-si-Scientometrie.html.