ÎNSCRIEREA în ANUL UNIVERSITAR 2021 – 2022
SALA D03 (30.09 - 08.10 2021) și SALA B05 (04.10.2021 - 08.10.2021)
- Joi, 30.09.2021 (830 – 1530) – anul I licenţă – studenții care NU doresc cazare
- Vineri,10.2021 (830 – 1530) – anul I licenţă – studenții care DORESC cazare și anii II-IV – studenții care NU doresc cazare
- Sâmbătă-Duminică, 02-03.10.2021 (900 - 1500) – anii I, II, III, IV licenţă şi anul II master – toţi studenţii, indiferent dacă doresc sau nu cazare
- Duminică, 03.10.2021 (900 - 1500) - anul I master – studenții care DORESC cazare
- Luni-Vineri, 04.10.2021-08.10.2021 (900-1500) - studenții care repetă anul, reînmatriculaţii, studenţii din anii complementari, studenţii transferați, studenţii care nu au reuşit să completeze contractele/acte adiţionale în perioada 30.09-03.10.2021 (studenții din anul II master se vor prezenta la înscriere cu diploma de licență/inginer în original şi suplimentul la diplomă în copie – dacă nu le-au depus deja la dosar).
ÎNSCRIERE CU PREZENȚĂ FIZICĂ
Înscrierea se face la sediul Facultății de Inginerie din Str. Domnească nr. 111. Documentele necesare pentru înscriere se găsesc: în sala D03 (30.09 - 08.10 2021) și sala B05 (04.10.2021 - 08.10.2021).
- Candidaţii admiși în anul I, licență și masterat, completează și semnează Fişa de înscriere şi Contractul de studiu pentru anul universitar 2021/2021 și le depun în Sala D03 (în perioada 30.09.2021-03.10.2021) și la sala B05 (în perioada 04.10.2021-08.10.2021).
- Studenții din anul II-IV licență și anul II masterat, completează și semnează Fişa de înscriere şi Actul adițional la Contractul de studii, pentru anul universitar 2021/2021 și le depun în Sala D03 (în perioada 30.09.2021-03.10.2021) și la sala B05 (în perioada 04.10.2021-08.10.2021).
Studenții vor avea la înscriere următoarele acte:
- buletin/carte de identitate și legitimaţia primită la admitere (anul I);
- carnetul de student şi legitimaţia de transport (anii II, III şi IV).
Studenţii admişi la BUGET (anul I) vor plăti taxa de înmatriculare de 100 lei în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021.
Studenții admiși la TAXĂ vor plăti 50% din taxa de şcolarizare în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021. Taxa de școlarizare: 3.000 lei.
Documente necesare studenților în vederea achitării taxelor:
- carte de identitate sau paşaport;
- contract de studii sau act adițional încheiat și înregistrat la secretariatul facultății la care este înmatriculat;
- bon eliberat secretariatul facultății cu valoarea taxei pentru anul universitar 2021-2022, precum și cuantumul primei tranșe (numai pentru studenţii care au taxa de studii diferită de cea standard).
Punctele de încasare a taxelor de înmatriculare/școlarizare:
A. Numerar și POS: sala D12 din str. Domnească nr. 111 sau corpul U, sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47, sala U13 (parter);
B. POS: la sediul facultăților: SIA, ACIEE, SJSP (DSA).
Coordonate pentru achitarea taxei on-line:
- Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXXdeschis la Trezoreria Galați;
- Cod fiscal 3127522;
- Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
- La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele studentului, CNP, facultatea, programul de studii, forma de învățământ (IF), taxă de școlarizare.
Mai multe detalii pe:
ÎNSCRIERE ONLINE
Înscrierea online presupune următorii pași:
- Candidaţii admiși în anul I, licență și masterat, descarcă, completează, semnează Fişa de înscriere şi Contractul de studiu (licenta) / Contractul de studiu (masterat) pentru anul universitar 2021/2021 și le transmit prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
- Studenții din anul II-IV licență și anul II masterat, descarcă, completează și semnează Fişa de înscriere şi Actul adițional (licenta) la Contractul de studii / Actul adițional (masterat) la Contractul de studii, pentru anul universitar 2021/2021 și le transmit prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Studenţii admişi la BUGET (anul I) vor plăti taxa de înmatriculare de 100 lei în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021.
Studenții admiși la TAXĂ vor plăti 50% din taxa de şcolarizare în perioada 30.09.2021 – 15.10.2021. Taxa de școlarizare: 3.000 lei.
Documente necesare studenților în vederea achitării taxelor:
- carte de identitate sau paşaport;
- contractul de studii sau actul adițional încheiat și înregistrat la secretariatul facultății la care este înmatriculat;
- bon eliberat secretariatul facultății cu valoarea taxei pentru anul universitar 2021-2022, precum și cuantumul primei tranșe (numai pentru studenţii care au taxa de studii diferită de cea standard).
Punctele de încasare a taxelor de înmatriculare/școlarizare:
A. Numerar și POS: sala D12 din str. Domnească nr. 111 sau corpul U, sediul Universităţii din str. Domnească nr. 47, sala U13 (parter);
B. POS: la sediul facultăților: SIA, ACIEE, SJSP (DSA).
Coordonate pentru achitarea taxei on-line:
- Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXXdeschis la Trezoreria Galați;
- Cod fiscal 3127522;
- Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați;
- La explicația plății se vor menționa: numele și prenumele studentului, CNP, facultatea, programul de studii, forma de învățământ (IF), taxă de școlarizare.
Mai multe detalii pe:
IMPORTANT!!!
Studenţii îşi păstrează caliatea de student NUMAI dacă parcurg integral procedura obligatorie de înscriere. Informații suplimentare pentru cazarea studenţilor se regăsesc pe site-ul http://campus.ugal.ro/